keskiviikko 6. toukokuuta 2009

uudet suunnitelmat

Minä kun en osaa tehdä päätöksiä niin tais tein...Päätin vappuviikonlopun jälkeen (joka muuten meni hyvin suomalaisittain) että mun on tosiaan aika vaihtaa maisemia. Oon ollu täällä Sydneyssä IHAN liian kauan, huomattavasti kauemmin mitä alunperin suunnittelin. Vaikkakin Sydney alkaa vaikuttamaan ihan kivalta paikalta ja hostellin väki on hauskaa seuraa, niin joskus sitä sitten vaan tulee se tunne että on maisemanvaihdoksen aika.
...
Suhteellisen massiivisen krapulan aikana pistin pään peiton alle ja päätin lähteä Perthissä tapaamani suomalaisen Elinan seuraksi tuonne pohjosemmaksi. Hän ilmoitti mulle matkasuunnitelmansa ja siellä oli ens viikon perjantaille kolmen päivän matka Frasier Islandille. Cooooool!!!!
...
...
Tekstarit vaan viuhus että miten pääsen mukaan, kuka järkkää ja juu tuun mukaan, makso mitä makso :) Ja onneksi sattu pomo Woody olemaan ärsyttävällä päällä seuraavana päivänä ja pisti mulle tekstarin aamutuimaan, että työpäivä peruttu. Otin bussin alle ja matkasin matkatoimistoon tuhlaamaan rahaa. Makso paljon mutta on varmasti kivaa...ja kun on kivaa seuraakin vielä:) Tää Elina lähtee sitten kuun vaihteessa takaisin Suomeen, niin keritään hyvin vaihtamaan kuulumiset...ehkä se vaatii vähän punkkua tai sangriaa :)
...
Eipä täällä Sydneyssä oikeen muuta oo tapahtunu...sitä samaa rataa, töitä ja telkkarii ja hostellielämää...en oo jaksanu kauheesti ees kaupungille lähtee, ihan turhaa ajan haaskausta kun täällä hostellillakin voi sitä elämäänsä murehtia :) Ostaa vaan muutaman litran punkkupönikän niin voi mennä tonne partsille muitten joukkoon möllöttämään. Vähän alkanut töihinkin mennä hermot...tai ei niinkään töihin vaan pomoon. Sillä on nyt joku elämää suurempi kriisi ja muuta tee kun valittaa kaikesta koko ajan. Ei vaan jaksa kuunnella, kun ei oo mun ongelma. Joka aamu mies on myöhässä, ei kymmentä minuuttia vaan yleensä puoltoista tuntia ja sitten huomenien jälkeen alkaa tämä sama virsi että hitto kun ei oo rahaa, hitto kun ei oo materiaaleja, hitto kun mun elämä on ihan sekasin jne jne. Hitto juu tosiaan, minkäs minä sille voin...tekisit joskus töitä niin saisit rahaakin! Alkaa mulle olemaan vähän turhauttavaa vaan olla täällä kun luvatuista kiireisistä päivistä tehdään kin 4 tunnin työpäiviä joka toinen päivä jos sitäkään. Nyt kun kerroin sille että lähden ens viikolla niin oli ihan murheissaan että hitto mitä mä teen ilman sua...no sitä samaa kun tähänkin asti, et mitään :)
...
Noh Anyway...pistetään tähän muutama kuva Frasier Islandista ihan vaan rehvastelumielessä :)
...


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Fraser Island on cool! Olin siella Cool Dingo Tourilla ja voin suositella :) Hauskaa reissua!

Makin vaihdan maisemaa pian -> Queenstowniin

Paivi